3D Studio MAX (5.) - Přízemní mlha ve 3D Studiu MAX

Opět přidávám tutoriál do 3D Studia. Tento se týká vytváření mlhy v krajině, kterou jsem vytvořil v jednom z minulých článků.

Pro tento tutoriál se přepokládají jen základní znalosti 3D Studia. Jestli nevíš, jak vytvořit krajinu, tak se podívej na některé z mých předchozích tutoriálů.

1) Spusť MAXe a resetuj ho.

2) Nahrej si svou krajinu.

Tuto krajinu jsem vytvářel v jednomm z minulých tutoriálů

3) V položce CREATE - HELPERS - ATMOSPHERIC APARATUS vyber GYL GIZMO a umísti jej na dno údolí.

Umístěte Gyl Gizmo přibližně takto

4) V položce RENDERING vyber ENVIRONMENT.

5) Klikni na ADD.. a přidej VOLUME FOG. Teď musíš aplikovat Volume Fog na Gizmo. V záložce VOLUME FOG PARAMETERS klikni na PICK GIZMO a pak na GYL GIZMO v kterémkoliv VIEWPORTU.

6) V panelu VOLUME nemusíš měnit nic kromě parametru DENSITY - Ten potřebuje změnit podle velikosti scény. Já jsem použil následující nastavení:

Nastavení parametrů Ground Fog

7) Výsledek by mohl vypadat jako na obrázku:

Údolí s mlhou

8) Tento efekt je renderovatelný pouze v PERSPECTIVE nebo CAMERA pohledu.

Pokud se vám nedařilo, tak tady (10 kB) je k dispozici moje uložená *.max scéna.

Vyšlo 29.09.2001, v blogu: 0 1 2 3 4 5 6 7 8

Děkuji, že jste se rozhodl(a) přečíst tento článek. Budu rád i za komentář. Pokud Vás tento článek zaujal a rádi byste jej doporučili ostatním, podpořte mně prosím tím, že věnujete minutku svého času a uděláte mi reklamu na linkuj.cz, vybrali.sme.sk či jagg.cz. Přeji příjemné čtení

Poslední články

Diskuse k blogu

Zatím nikdo nevložil komentář. Chcete být první? Přidání příspěvku
©PC-guru.cz 2000-2008 | Optimalizováno pro 1024*768