Adobe Photoshop (3.) - Textura vodní hladiny

Článek, ve kterém vám popíši, jak co nejsnadněji vytvořit jednoduchou, ale pěknou, texturu v Adobe Photoshopu, např. pro 3D Studio...

1. Existuje mnoho způsobů, jak docílit tohoto efektu a tady Vám ukazuji jeden z nich.

2. Vytvořte nový soubor o velikosti 300x300 bodů (velikosti moc nazáleží) a vyplňte jej černou barvou. Vytvořte novou vrstvu a pojmenuj ji Water. Vyplňte ji také černou barvou.

3. Jako barvu popředí vyberte bílou a barvu pozadí černou:

4. S aktivní vrstvou Water vyberte Filtr / Vykreslení / Odečíst oblaka (Filter / Render / Difference clouds). Aplikujte tento filtr 2-krát stisknutím CTRL+F.

5. Nyní vyberte položku Filtr / Skica / Chróm... (Filter / Sketch / Chrome...) a použijte nastavení Detail: 10 a Vyhlazení: 7.

6. Nechte zeslabit filtr stisknutím CTRL+SHIFT+F s parametrem Krytí: 50% a Režim: Normální.

7. Aplikujte podruhé tento filtr - CTRL+F, nech ho zeslabit - CTRL+SHIFT+F. Nastavení je Krytí: 30% a Režim: Normální.

8. V menu Obraz / Přizpůsobit / Vyvážení barev... (Image / Adjust / Color Balance...) můžete nastavit barvy, jaké Vám budou vyhovovat. Já jsem použil Úrovně barev: -50 / 0 / 50.

9. Na závěr vyberte Obraz / Přizpůsobit / Jas a kontrast (Image/Adjust/Brightness and Contrast...) a nastavte jas: 25 a Kontrast: +25.

Vyšlo 28.10.2001, v blogu: 0 1 2 3 4 5 6 7 8

Děkuji, že jste se rozhodl(a) přečíst tento článek. Budu rád i za komentář. Pokud Vás tento článek zaujal a rádi byste jej doporučili ostatním, podpořte mně prosím tím, že věnujete minutku svého času a uděláte mi reklamu na linkuj.cz, vybrali.sme.sk či jagg.cz. Přeji příjemné čtení

Poslední články

Diskuse k blogu

Zatím nikdo nevložil komentář. Chcete být první? Přidání příspěvku
©PC-guru.cz 2000-2008 | Optimalizováno pro 1024*768